Organizacja Domu
Organizacja Domu
§9
1. Domem kieruje i reprezentuje go na zewnątrz dyrektor Domu. Dyrektora zatrudnia Zarząd Miasta na zasadach określonych w odrębnych przepisach.
2. Dyrektor Domu zatrudnia pozostałych pracowników Domu.
3. Bezpośredni nadzór nad działalnością Domu, sprawuje Naczelnik Wydziału wskazany przez Zarząd Miasta.
§10
1. Organizację wewnętrzną Domu , określa schemat organizacyjny stanowiący załącznik do niniejszego Regulaminu Organizacyjnego.
2. W ramach struktury organizacyjnej Domu działają:
A. Sekcja Administracyjno-Gospodarcza
B. Sekcja Terapeutyczno-Opiekuńcza
C. Samodzielne Stanowisko ds. Kadr
3. Ogólne zadania przedstawionych powyżej komórek organizacyjnych:
Ad.A/
- planowanie, organizowanie, prowadzenie dokumentacji, ewidencji, statystyki oraz analizowanie i kontrolowanie całokształtu spraw związanych z zaopatrzeniem oraz gospodarowaniem majątkiem Domu – zgodnie z obowiązującymi przepisami a zwłaszcza z ustawą o zamówieniach publicznych – kierownik Sekcji.
- prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej
- realizacja usług bytowych na rzecz mieszkańców
Ad. B/
- planowanie, organizowanie, realizowanie , prowadzenie dokumentacji oraz analizowanie i kontrolowanie całokształtu spraw w zakresie terapeutyczno-opiekuńczym – kierownik sekcji
- realizacja usług opiekuńczych i wspomagających na rzecz
mieszkańców.
Ad.C/
- planowanie, organizowanie, koordynowanie, realizowania,prowadzenie dokumentacji, ewidencji, statystyki oraz analizowanie i kontrolowanie całokształtu spraw pracowniczych.
- realizowanie polityki zatrudnieniowej we współdziałaniu z kadrą
kierowniczą komórek organizacyjnych Domu oraz Powiatowym
Urzędem Pracy.
Gospodarka finansowa Domu.
§11
1. Dom jest jednostką organizacyjną Miasta – na prawach powiatu – Bielska-Białej.
2. Gospodarka finansowa Domu, prowadzona jest zgodnie z ustawą z dnia 26.11.1998 r. o finansach publicznych /Dz. U nr 155, póz. 1014/.
§12
1. W sprawach nie unormowanych regulaminem mają zastosowanie przepisy regulujące działalność jednostek budżetowych.
2. Zmiany regulaminu mogą być dokonywane w trybie właściwym dla jego nadania.
Historia zmian:
- 2022-05-23 @ 12:09:59 [aktualna wersja] Dodane przez Anna Rosa-Rycak
- 2022-05-23 @ 12:09:59 Dodane przez Anna Rosa-Rycak
- 2018-05-30 @ 13:10:16 Dodane przez Anna Rosa-Rycak
- 2018-05-30 @ 13:09:14 Dodane przez Anna Rosa-Rycak
- 2018-05-30 @ 10:47:51 Dodane przez Anna Rosa-Rycak